1. Splošno
Spletna trgovina https://viyabutik.si , je v lasti podjetja AMON TRADE,d.o.o. Tolsti vrh 93b,
2390 Ravne na Koroškem, matična številka: 5481872000, davčna številka SI84203021, podjetje je zavezanec za DDV, številka vpisa : SRG 90/03155
Telefonska številka : 02 82 18 725, e-mail: info@amontrade.si
Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani in urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
V pogojih poslovanja so opredeljeni postopek naročanja,nakupa in plačila, dostave in možnost glede vračila blaga. Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila.
Kupec se je dolžan ob oddaji naročila seznaniti s pogoji poslovanja in z oddajo naročila naročila
potrdi svojo seznanjenost z njimi. Za nakup izdelkov se ni potrebno registrirati.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
2. Postopek nakupa
Na spletni strani https://viyabutik.si izberite izdelek in pod opisom izdelka izberite želeno barvo,
velikost in morebitne druge dodatne možnosti.
Po opravljeni izbiri kliknite na košarico ob strani. Izbrani izdelek pogledate v košarici,
ki se nahaja zgoraj.Prosimo, da v košarici dobro preverite kaj ste izbrali. V primeru, da se niste
prav odločili oziroma ste izbrali napačno in želite to popraviti, izdelek enostavno izbrišite
s klikom na X in nadaljujte z izbiro izdelka.
Če ste izbrali pravilno in želite zaključiti nakup, to potrdite s klikom na BLAGAJNA.
Za dokončanje naročila morate vpisati še potrebne podatke.
Po vnosu vseh podatkov boste na vaš e-mail naslov prejeli sporočilo o opravljenem naročilu.
2.1 Strošek dostave
Strošek dostave je 4,90 eur in ga kupec plača skupaj z naročenimi artikli. V primeru izbire plačila po povzetju se zaračuna še strošek 1,90 eur. V primeru nakupa nad 70,00 eur je dostava brezplačna, še vedno pa se zaračuna strošek za plačilo po povzetju 1,90 eur.
3. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu
- PayPal
- po povzetju (doplačilo 1,9€)
4. Izdaja računa
Paketom, ki se pošiljajo je priložen račun v samem paketu oz. je poslan tudi po elekrtonski pošti.
Kupec mora račun prevzeti in ga zadržati.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Sklenjena pogodba med potrošnikom in prodajalcem se nahaja na sedežu podjetja.Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po el.pošti info@viyabutik.si .
Pogodbo je mogoče skleniti le v slovenskem jeziku.
5. Cene
Cene so končne, izražene v EUR, z vključenim davkom na dodano vrednost. Akcijske cene veljajo do preklica.
Možnost plačila : plačilo po predračunu in plačilo po povzetju.
6. Izvedba storitve ali prejem blaga
Po prejemu plačila bomo naročeno odposlali v roku 2-3 delovnih dneh, od prejema plačila.
7. Vračilo blaga
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov,pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno,ustno..), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 43.d člena tega zakona, ki pravi da je edini strošek , ki ga bremeni le neposredni strošek vračila blaga. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik,
razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če
podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz
43.č člena tega zakona, da od pogodbe odstopa, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4.točko prvega odstavka 43.b člena . Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu, ki ga prejme od podjetja ali na www.viyabutik.si ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ali preko info@viyabutik.si .
Potrošnik vrne blago na naslov : AMON TRADE,d.o.o. Tolsti vrh 93b, 2390 Ravne na Koroškem .
Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila,prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek,ki jebil
izdelan po natančnih navodilih kupca, in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
ter zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
8. Uveljavitev stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva ,ko je napaka odkrita.potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer jebila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v rolu šest mesecev od izročitve.Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik lahko zahteva :
– odpravo napake
– vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
– zamenjavo blaga
– vračilo plačanega zneska
Če napaka ni sporna mora podjetje čimprej, najkasneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovem zahtevku.Če pa je napaka sporna, mora podjetje v roku osmih dni podati potrošniku pisni ugovor.
Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov
(podrobneje od 37.člena naprej).
9. Pritožbeni postopek
V kolikor imate kakršnekoli pripombe oziroma pritožbe , nam to prosim sporočite.
Prosimo, da nam pošljete pritožbo tudi o vseh nepravilnostih, ki jih odkrijete na izdelkih.
Pritožbo nam lahko posredujete :
- po pošti, na naslov : AMON TRADE,d.o.o.Tolsti vrh 93b,2390 Ravne na Koroškem
- elektronska pošta : info@viyabutik.si
Odgovorili vam bomo čimprej, vendar najkasneje v 8 dneh po prejemu.
Podjetje AMON TRADE,d.o.o.Tolsti vrh 93b,2390 Ravne na Koroškem se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Prizadevamo si , da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
10. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje AMON TRADE,d.o.o. Tolsti vrh 93b, 2390 Ravne na Koroškem, ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošnikških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje AMON TRADE,d.o.o. Tolsti vrh 93b, 2390 Ravne na Koroškem blago ponuja v spletni trgovini RS , zato na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo za platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj :
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU)
št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.